იმგზავრე აქსელით მართე აქსელი

მზად ვართ დაგეხმაროთ

მოგვმართეთ თქვენი საკითხით

შეკვეთების მართვა

როგორ შევუკვეთო მომსახურება?

"იმისათვის რომ თქვენ შეუკვეთოთ "აქსელის" მომსახურების ნაირსახეობა, თქვენ პირველ რიგში უნდა გქონდეთ ჩამოტვირთული და გააქტიურებული ჩვენი აპლიკაცია. "აქსელის" უნიკალური ფუნქციონალი გაძლევთ თქვენ საშუალებას გამოიყენოთ ის თქვენი მოთხოვნისამებრ. მასში მოთავსებული ასეთი ფუნქციები დააკმაყოფილებს თქვენს სამოგზაურო მოთხოვნებს უმაღლეს დონეზე უმაღლესი ხარისხით.

მოგზაურობის წინასწარი დაგეგმვა

დაგეგმილი მოგზაურობის ფუნქცია გაძლევთ წინასწარი დაჯავშნის საშუალებას 15 წუთიდან 30 დღემდე ფანჯრის არჩევით."აქსელი", თქვენი მოთხოვნისამებრ გამონახავს იმ კატეგორიის ავტომობილს რომელიც იქნება თქვენს მიერ მითითებული . თუ კი მსგავსი პარამეტრების ავტომობილი ვერ გამოინახება, თქვენ მიიღებთ შეტყობინბას

შეკვეთის გაუქმება

თქვენ შეგიძლიათ გააუქმოთ თქვენი შეკვეტა ნებისმიერ დროს "შეკვეთის გაუქმების" ღილაკზე დაწკაპუნებით. შემოთავაზებულ გაუქმების მიზეზების სიაში თქვენ უნდა მიუთითოდ თქვენთვის ის მისაღები მიზეზი რომელიც თქვენს სიტუაციას შეესაბამება. გთხოვთ გაითვალისწინოთ ის რომ შეკვეთის გაუქმებისას თქვენ არ იქნებით დაბეგრილი თუკი ის შეკვეთა იქნა გაუქმებული 5 წითით ადრე ავტომობილის გამოძახების მისამართზე მოსვლამდე.

მგზავრობის გაზიარება ან ჩაწილება

"აქსელი" გაძლევთ თქვენ საშუალებას მოიწვიოთ თქვენი მეგობარი და გაიზიაროთ მასთან ერთად თქვენი მოგზაურობა. იმისათვის, რომ თქვენი მოგზაურობა იყოს გაყოფილი, მაგისათვის ტქვენმა მეგობარმა უნდა მიიღოს შემოთავაზება მოგზაურობის დასრულებამდე. თქვენი მოგზაურობის ღირებულება გაიყოფა თანაბრად თქვენს და თქვენს მიერ მოწვეული იმ მეგობრის შორის, რომლებიც მიიღებს ჩაწილული მგზავრობის გამოძახებას. თუ თქვენს მიერ მოწვეული მეგობარი გადაწყვეტს არ მიიღოს ტარიფის გადასახადი ან არ აქვს გადახდის გადახდის სწორი მეთოდი, თქვენ დაგეკისრებად როგორც თქვენი ნაწილის ასევე თქვენს მიერ მოწვეული მეგობრის თანხის გადახდა. გთხოვთ გაითვალისწინოტ რომ გაყოფილი მოგზაურობის ფუნქცია მიუწვდომელია გარკვეული ავტომობილის ვარიანტებისთვის.

მომსახურეობის შეფასება

"აქსელი", ყოველი შეკვეთის დასრულების შემდეგ, გაძლევთ თქვენ თქვენი მომსახურეობის ხარისხის შეფასების საშუალებას. ჩვენი და ასევე მძღოლთა მომსახურეობის გასაუმჯობესებლად, ყოველი მგზავრის აზრი, მნიშვნელოვანია ჩვენთვის. ჩვენი რეიტინგის ფუნქცია ავტომატურად წაახალისებს მაღალკვალიფიცირებულ მძღოლებს და ასევე დაბლოკავს ქსელში წვდომისგან იმ მძღოლებს ვისი რეიტინგიც იქნება მისაღებ საშვალოზე დაბალი. ამით ჩვენ ვარიდებთ ჩვენს მომხმარებლებს უხარისხო და უეთიკო მომახურებას.

მომსახურეობის ნაირსახეობა

მომსახურეობა - "აქსელ ტაქსი"

"აქსელის" მრავალფეროვანი ფუნქციონალი გაძლევთ თქვენ ისეთი სერვისის ნაირსახეობას როგორიც არის "აქსელ ტაქსი". დღის ნებისმიერ მონაკვეთში გამოიძახეთ და დაჯავშნეთ იმ მომსახურეობის ნაირსახეობა რომელიც თქვენი ცხოვრების სიტუაციას შეესაბამება. "აქსელ ტაქსი" გთავაზობთ ტაქსის მომსახურეობის ასეთი კლასებს როგორიც არის:
>> 1. Economy Class
>> 2. Comfort Class
>> 3. Business Class
>> 4. Limousine
>> 5. Minivan

მომსახურეობა - "აქსელ გადაზიდვები"

"აქსელ გადაზიდვები" არის გამჭვირვალე ურთიერობის საშუალება მძიმე (> 100 კგ.) ტვირთის გამგზავნელთა და მიმღებ პირთა შორის. ჩვენ ქსელში გაწევრიანებული სანდო და საიმედო ლოჯისტიკური კომპანიები გადაიტანენ თქვენს გზავნილებს, ამანათებს და სხვა სახის ტვირთებს ნებისმიერი დანიშნულებით.

მომსახურეობა - "აქსელ კურიერი"

ეს იქნება საჭმელი თუ სასმელი, წერილი თუ ამანათი ან ნებისმიერი მცირე წონის გზავნილი "აქსელის" ირტუალური კურიერი მოგესახურებათ თქვენ თქვენი მოთხოვნისამებრ ნიებისმიერ დროს.

მომსახურეობა - "საექსკურსიო ავტობუსი"

თუ თქვენ გეწვიათ სტუმარი ან სტუმრები რომლებსაც თქვენ გსურთ გააცნოთ თქვენი ქვეყბის ან ქალაქის ისტორიული ან სხვა ღირსშესანიშნაობები და ამისათვის გესაჭიროებათ სათანადო მოცულობის ავტომობილი ან ავტობუსი, თქვენ შეძლებტ ჩვენი აპლიკაციი მეშვეობით შეარჩიოთ იმ მანქნის ნაირსახეობა რომელიც დააკმაყოფილებს თქვენს მოთხოვნებს შესაბამისად.

მომსახურეობა - "აქსელ ევაკუატორი"

ჩვენი მჭიდრო ურთიერთობა საავტომობილო კლუბებთან რომლებიც არიან გაწევრიანებუი ჩვენს ქსელში აძლევს ჩვენს მომხმარებელს ასეთ მოსმახურეობის ნაირსახეობას როგორიც არის "აქსელ ევაკუატორი".ჩვენს ქსელში გაწევრიანებულ ნებისმიერ ავტომობილის მფლობელს მიენიჭება ინდივიდუალური პრომო კოდი რაც მისცემს მას ავტომობილებთან დაკავშირებული მომსახურებების კომპლექსური პაკეტის შეძენის საშუალებას შეღავათიან პასებში. "აქსელ ევაკუატორი" მოიცავს თქვენი ავტომობლის ტექნიკურ დახმარების მომსახუეობას საქართველოს 11 ქალაში რომელიც ხელმოსაწვდომია 24 საათის განმავლობაში.

მზავრთა რეიტინგი

თქვენი რეიტინგი

"აქსელის" მომხმარებელთა ბონუსები არის ჩვენი წამახალისებელი ფუნქცია რომელიც აძლევს მომხმარებელს გარკვეულ ფინანსურ შეღავათებს, რომელიც მას შეუძლია გამოიყენოს მისთვის სასუღველ დროს. ზოგიერთ ახალ წევრს ქსელში შესვლის შემდეგ შეიძლება უკვე ჰქონდეს მიღებული სარგებელი "აქსელისგან". გაწევრიანდით ჩვენს ქსელში, რომ შეამოწმოთ თქვენი არსებული სარგებელი. უბრალოდ მოძებნეთ აპლიკაციის მენიუში განყოილება "ბონუსები" და გამოიყენეთ ის შესაბამისად.

როგორ მუშაობს რეიტინგების სისტემა

"ყოველი მოგზაურობის შემდეგ, მგზავრებს ისევე როგორც მძღოლებს ეძლევათ ერთმანეთის შეფასების საშუალება, მოგზაურობის გამოცდილების საფუძველზე. შეფასების სისტემა მუშაობს იმისთვის, რომ დარწმუნდნენ, რომ ყველა "აქსელის" მომხმარებელი, როგორც მძღოლი ასევე მგზავრი თავაზიანად და პატივისცემით ეპყრობინ ერთამენთს. რეიტინგები ყოველთვის შეინიშნება საშვალოდ, და არც მგზავრს და არც მძღოლს არ აქვთ საშუალება იმისა რომ გაიგონ ის თუ ვინ და რატომ მისცა შეფასება, ანუ რეიტინგის სისტემა მუსჰაობს ანონიმურად. იმისათვის რომ გაიგოთ ტქვენ თქვენი რეიტინგი თქვენ უნდა:
>> 1. გახსენით პროგრამა და შეეხეთ მენიუს
>> 2. თქვენი საშვალო რეიტინგის ქულები არის თქვენი განთავსებული თქვენი სახელის ქვეშ
იმისათვის რომ მოხდეს თქვენი რეიტინგის სეფასება თქვენ უნდა გონდეთ დასრულებული 5 მოგზაურობა. თუკი თქვენ არ ხედავთ თქვენს შეფასებას, ეს ნიშნავს იმას რომ თქვენ არ გაქვთ შესრულებული საკმარისი მოგზაურობის რაოდენობა.

დაკარგული ნივთები

დაკარგული ნივთის განცხადების წესი

იმისათვის რომ თქვენ განაცხადოთ დაკარგული ან მგზავრობის დროს დატოვებული მანქანაში ნივთი, თქვენ უნდა განაცხადოთ ამის შესახებ წერილობით. გადადით განყოფილება "დაგვიკავშირდით" და რაც შჰეიძლება დეტალურად აღწერეთ თქვენს მიერ დაკარგული ნივთი. ჩვენ დაუკავშირდებით იმ მძღოლს რომლემაც გაგიწიათ მომსახურეობა და ნივთის პოვნის შემთხვევაში იგივე მძღოლი მოგიტანთ თქვენ ნაპოვნ ნივთს. გთხოვთ გაითვალისწინეთ ის რომ პოვნის და ნივთის დაბრუნების შემთხვევაში თქვენ დაგეკისრებათ ნივთის ტრანსპორტირების ღირებულება.

მძღოლის მიერ ნაპოვნი ნოვთი

ზოგ შემთხვევაში როდესაც მძღოლი პოულობს დაკარგულ ნივთს ის კომპანიის პოლიტიკის თანახმად ვალდებულია განაცხადოს ნაპოვნი ნივთის შესახებ და მიიტანოს ნაპოვნი ნივთი კომპანიის ნებისმიერ ფილიალში. ჩვენი კომანიის წესით ნაპოვნი ნივთის ინახება 45 დრიშ განმავლობაში და თუ მას ამ პერიოდში არ გამოუჩნდა პატრონი ის გასაჩუქრდება ქველმოქმედების სახით

ანგარიშთან წვდომის და გამოძახების ხარვეზები

რატომ არ მაქვს წვდომა ანგარიშთან?

თუ თქვენ არ გაქვთ თქვენს ანგარიშთან წვდომა ეს ნიშნავს იმას რომ თქვენ ან შეგყვათ არასწორი მონაცემები და პაროლი ან თქვენი ანგარიში გარკვეული მიზეზების გამო დაბლოკილია. ანგარიშის დაბლოკვა ხდება ავტომატურად

რატომ ვერ ვახერხებ მომსახურეობის შეკვეთას?

თუ თქვენ ვერ ახერხებთ მომსახურეობის შეკვეთას ეს ნისჰნავს იმას რომ ან თქვენი საბანკო ბარათი არ არის ვალიდური, ან არ გაგაჩნიათ საკმარისი თანხა ანგარიშზე.

როგორ აღვადგინო დავიწყებული პაროლი?

პაროლის აღსადგენად თქვენ უნდა გქონდეთ წვდომა ან თქვენ ტელეფონთან იმ ნომრით რა ნომრითაც დარეგისტრირდით ან უნდა გქონდეთ მიდგომა თქვენს ელ.ფოსტასთან.

როგორ დავამატო საბანკო ბარათი?

თქვენი საბანკო ბარათის დასამატებლად თქვენ უნდა შეხვიდეთ აპლიკაციის მენიუში "ანგარიშების" განყოფილების "ბარათების" განყოფილაბაში. მონახეთ ღილაკი "ბარათის დამატება" დაწკაპუნეთ და მოცემულ ფანჯარაში შეიყვანეთ თქვენი საბანკო ბარათის მონაცემები.

როგორ ფასდება ჩემი რეიტინგი?

ყოველი მოგზაურობის შემდეგ, მგზავრებს და მძღოლებს მოგზაურობის გამოცდილების საფუძველზე ეძლევად შესაძლებლობა შეაფასონ ერთმანეთი 5 ვარსკვლავიანი სისტემით. მძღოლის ან მგზავრის საერთო რეიტინგი ნაჩვენებია და დაანგარიშჰებულია საშვალო კოეფიციანტით. მაგალითად, მაღალ შეფასებულ მგზავრს შეიძლება ჰქონდეს 4.9 ვარსკვლავი.რეიტინგები ანონიმურია. არც მგზავრები და არც მძღოლები ვერ ხედავენ კონკრეტულ მოგზაურობასთან ან პირთან დაკავშირებულ ინდივიდუალურ რეიტინგებს. კონსტრუქციული და პატივისცემითი გამოხმაურება ყველას სასარგებლოა.შეფასების უზრუნველყოფა ხელს უწყობს მგზავრებს და მძღოლებს შორის ურთიერთპატივისცემას. ეს აძლიერებს ჩვენს საზოგადოებას და ყველას დაეხმარება აქსელისგან მაქსიმალური სარგებლობის მიღებაში. ჩვენ ვაფასებთ თქვენს მონაწილეობას და ის მნიშვნელოვანია ჩვენთვის. იყავი 5 ვარსკვლავიანი მგზავრი მძღოლები ხშირად მიიჩნევენ ამ 3 ფაქტორს როდესაც აფასებენ ისინი მგზავრს:
>> 1. ლოდინის ხანმოკლე დრო - მზად იყავით გასასვლელად, როდესაც პიკაპის ადგილას მიდიან. დარწმუნდით, რომ თქვენს მიერ შესული ადგილი რეალურად არის, სადაც იქნებით.
>> 2. თავაზიანობა - მოექეცით მძღოლებს და მათ მანქანებს ისე, როგორც მათ მოელიან მკურნალობა.
>> 3. უსაფრთხოება - მძღოლებს სურთ დარწმუნდნენ, რომ მათი მანქანით ყველა ადამიანი უსაფრთხოა და არ უნდა იგრძნონ ზეწოლა, რომ არღვევენ რაიმე კანონს.

გადახდის მეთოდის ხარვეზი

თუ თქვენ ღებულობთ შეცდომის შეტყობინებას ბარათის დამატების ან გადახდის დროს, გთხოვთ შეამოწმოთ თქვენს მიერ შეყვანილი ბარათის ბალანსი.

ანგარიშსწორება

ანგარიშსწორების ნაირსახეობა

თქვენ როგორც ჩვენი აპლიკაციის მომხმარებელს გეძლევად თქვნი მომსახურეობის გადახდის ნაღდი და უნაღდო ანგარიშსწორების ნაირსახეობა. უნაღდო ანგარიშსწორება ითვალისწინებს საბანკო ბარათით გადახდის საშვალება და ასევე კრიპტო ვალუტით გადახდის მეთოდს

Splitting a fare with a friend 5

The axel app cannot include a tip when billing you for a trip fare.
In most cities, axel is a cashless experience. Tipping is voluntary. Tips are not included in the fare, nor are they expected or required. As a rider, you are not obligated to offer your driver a gratuity in cash. If you decide you would like to tip, your driver is welcome to accept.

მგზავრთა უფლებები

რა უნდა იცოდეს ყველა მგზავრმა

თქვენ როგორც მგზავრს გაქვთ უფლება:
• იმგზავროთ ავტომობილით რომელიც არის სუფთა და ტექნიურად გამართული
• იყოთ მომსახურებულნი ლიცენზირებული მძღოლის მიერ;
• იმგზავროთ მანქანით, რომელიც იმართება მძღოლის მიერ რომელიც იცავს ყველა საგზაო კანონს;
• იმგზავროთ მშვიდ გარემოში აუდიო და რადიო ხმაურის გარეშე;
• იმგზავროთ მძღოლთან, რომელიც მართვის დროს არ იყენებს მობილურ ტელეფონს;
• იმგზავროთ უსიამოვნო გამონაბოლქვის გარეშე;
• იმგზავროთ კონდიციონერით და გათბობით აღჭურვილ მანქანით;
• იმგზავროთ ავტომობილით რომელშიც გამართულია ღვედებით ყველა მგზავრისთვის
• არ გაიზიაროთ მოგზაურობა სხვა მგზავრებთან ერთად, თუ არ გაქვთ მაგის სურვილი;
• უარი თქვათ ცუდ მომსახურეობაზე.

Splitting a fare with a friend 6

The axel app cannot include a tip when billing you for a trip fare.
In most cities, axel is a cashless experience. Tipping is voluntary. Tips are not included in the fare, nor are they expected or required. As a rider, you are not obligated to offer your driver a gratuity in cash. If you decide you would like to tip, your driver is welcome to accept.

რა უნდა იცოდეს ყველა მგზა

Selecting a profile 7

Profiles help riders manage travel. You can create different account profiles within your main rider account. Each profile has a default email and payment method that you choose. When you take a trip with a profile, the fare is automatically charged to that profile's default payment method. The trip receipt will be sent to the profile's default email address.

Splitting a fare with a friend 7

The axel app cannot include a tip when billing you for a trip fare.
In most cities, axel is a cashless experience. Tipping is voluntary. Tips are not included in the fare, nor are they expected or required. As a rider, you are not obligated to offer your driver a gratuity in cash. If you decide you would like to tip, your driver is welcome to accept.

მგზავრთა ბონუსები

ბონუსები

"აქსელის" მომხმარებელთა ბონუსები არის ჩვენი წამახალისებელი ფუნქცია რომელიც აძლევს მომხმარებელს გარკვეულ ფინანსურ შეღავათებს, რომელიც მას შეუძლია გამოიყენოს მისთვის სასუღველ დროს. ზოგიერთ ახალ წევრს ქსელში შესვლის შემდეგ შეიძლება უკვე ჰქონდეს მიღებული სარგებელი "აქსელისგან". გაწევრიანდით ჩვენს ქსელში, რომ შეამოწმოთ თქვენი არსებული სარგებელი. უბრალოდ მოძებნეთ აპლიკაციის მენიუში განყოილება "ბონუსები" და გამოიყენეთ ის შესაბამისად

პრომო კოდები

აქსელი" ანიჭებს ყველა მგზავრს უნიკალური მოწვევის კოდს ასე წოდებულ პრომო კოდს. პრომო კოდი წარმოიქმნება ჩვენი სისტემის მიერ ავტომატურად და მისი შეცვლა შეუძლებელია. თქვენს კოდის ხილვა თქვენ შეგიძლიათ პროგრამის მენიუში "ბონუსების" განყოფილებაში. გაუზიარეთ თქვენი მოწვევის კოდი თქვენს მეგობრებს და მას პირველი მგზავრობის შემთხვევაში მიეცემა უფასო მგზავრობის საშუალება!.
.

Taking a ride 3

Selecting a profile 9

Profiles help riders manage travel. You can create different account profiles within your main rider account. Each profile has a default email and payment method that you choose. When you take a trip with a profile, the fare is automatically charged to that profile's default payment method. The trip receipt will be sent to the profile's default email address.

Splitting a fare with a friend 9

The axel app cannot include a tip when billing you for a trip fare.
In most cities, axel is a cashless experience. Tipping is voluntary. Tips are not included in the fare, nor are they expected or required. As a rider, you are not obligated to offer your driver a gratuity in cash. If you decide you would like to tip, your driver is welcome to accept.

რეგისტრაცია

როგორ გავიარო რეგისტრაცია?

თქვენ შეგიძლიათ გაიაროთ რეგისტრაცია როგორც ჩვენს ვებ გვერდზე ასევე ჩვენს აპლიკაციაში. "მგზავრთა" განყოფილაბაში მითითებული ბმული თქვენ გადაგიყვანთ სარეგისტრაციო გვერდზე სადაც მინიმალური მონაცემების შეყვანით თქვენ შეძლებთ დაასრულოთ თქვენი რეგისტრაცია. ანალოგიური ეტაპები თქვენ გექნებათ გასასვლელი ჩვენი აპლიკაციის ჩამოტვირთვის შემთხვევაშიც რომელიც ხელმისაწვდომია როგორც Google Play Store-ში ასევე Apple App Store-შიც

როგორ ჩამოვტვირთო აპლიკაცია?

ჩვენი აპლიკაცია ხელმისაწვდომია როგორც Google Play Srore Aplle App Store. შეიყვანეთ საძიებელში ჩვენი აპლიკაციის სახელი AxelRide, ჩამოტვირთეთ და მიყევით ინსტალაციის და რეგისტაციის ინსტრუქციას.
.